SønderjyskE - Hobro live resultater, H2H og opstillinger
Fremad Amager mod SønderjyskE - TV 2 - Sport
Matchfixing-sag koster venskab mellem Superliga-spillere: 'Det bliver nok aldrig helt det samme igen'Hov, giv os lov at afspille artiklen. Den er klar, når du har klikket 'Tillad alle' En Snapchat-besked mellem to bedste venner endte med at ødelægge et venskab. I hvert fald for nu. I dette interview med BT åbner Sønderjyskes Mads Hvilsom op for, hvad der skete mellem Hobros Jesper Bøge og ham, og hvordan svigtet fra sin bedste ven tog hårdt på ham. For midt i Sønderjyskes matchfixing-sag blev Mads Hvilsom pludselig en helt central del af det hele, da Ekstra Bladet kunne afsløre, at Sønderjyske-angriberen havde sendt en besked via Snapchat til sin ven Jesper Bøge fra Hobro umiddelbart efter kampen. Den indikerede, at han ikke måtte score i opgøret mod FC Midtjylland, som klubben endte med at tabe 1-2. I sidste uge blev klubben så frifundet, og mange i klubben åndede lettede op.
Men det er ikke sådan, at jeg sidder og planlægger mord, « fortæller Mads Hvilsom. Men er I venner i dag? Hvordan er forholdet mellem jer? »Det ved jeg faktisk ikke for at være ærlig. Vi har skrevet lidt frem og tilbage, men det har været meget småt med at snakke sammen. Der går nok et stykke tid endnu, fordi det viste sig jo at være rimelig alvorligt, da det lige pludselig var ude af vores egne hænder. Pludselig skulle alle snakke med om det, og det har bare været noget rigtig rod. Det har aldrig været meningen, at det skulle blive så stor en ting, fordi det er kommet fuldstændig ud af kontekst alt det, der står, som jeg også har fortalt.
Følg live sport online - Stream sport på nettet - Viaplay
Men én stod for alvor tilbage. For Mads Hvilsom handlede det nemlig ikke så meget om selve afgørelsen. Det handlede om det, der skete mellem hans bedste ven og ham, og som - modsat matchfixing-sagen - ikke har fået sit endegyldige punktum endnu. Hvordan bliver det at skulle stå over for Jesper Bøge på søndag? »Det bliver fint. Det er ikke noget, jeg tænker yderligere over. Sket er sket, og det kan vi ikke gøre noget ved nu. Men det er ikke sådan, at jeg sidder og lægger planer om aftenen om, at han skal have en ordentlig tackling eller noget.
Det er ligesom sket nu, og der er ikke noget at gøre ved det. Vi skal jo nok få snakket ud en dag, men jeg fokuserer egentlig bare på kampen. Jeg vil jo sindssygt gerne slå dem. Den bedste måde at betale tilbage på, det er at være dem, der vinder over dem over to kampe, og det vil jeg jo virkelig gerne.
Hobro - SønderjyskE video highlights will be posted after the match, featuring goals and notable match events from this fixture. We only show video highlights from official channels and you can safely embed all the videos found on scoreaxis. comHobro - SønderjyskE PredictionIt is hard to predict the winner of this match, since both teams have somehow the same chances of winning. First team to score should be SønderjyskE, with 52% chances. At halftime, the most probable outcome should be a draw (42% chances).
Og at de så har brugt den imod mig. Fordi jeg kan jo godt se - som jeg forklarede til DIF - hvordan den besked står, og hvordan man kan tolke den. Men det var egentlig først, da jeg fik lov til at blive interviewet inde hos DIF, at jeg kunne forklare det, og de kunne jo godt se sammenhængen i det. Så det var jo heldigt, at jeg ikke skulle dømmes bare på det, og jeg fik lov til at forklare mig. Det har fyldt mega meget, og jeg er godt nok træt af at snakke om det. Men jeg kan jo godt forstå, at folk gerne vil høre om, hvordan det hele er.
FC Københavns til tider udskældte sportsdirektør Peter Christiansen sender noget af et signal med salget af Victor Kr... AaB ramt af uheld: Må ændre i opstarts-planer Det betyder dog, at de får ekstra dage sydpå. Mere Superliga Blogs Jan Carlsen Jan Carlsen er dommerobservatør og en af Europas mest velansete fortolkere af fodboldloven. Læs artiklen Nyt fra ligaerne: VM Landshold Premier League Primera Division Serie A Bundesliga Ligue 1 1. division Europa League Champions League AGF redder uafgjort i sidste øjeblik mod ungarere Transferplanen: Viborg skal finde hans afløser De jagter Iver Fossum i AaB Stjerne koblet til FCK: Nu kommenter han rygterne OB lejer offensivspiller i Serie A-klub Vinterpause i Superligaen: Sådan gør din klub Avis: Endnu en spiller tæt på Lyngby-exit Lyngby-træner: Jeg havde ventet med at sælge ham Fokus Tipsbladets Big 9 spilklub: Premier League tilbage Efter en weekend med FA Cup er Premier League tilbage på Big 9 kuponen i den kommende weekend og krydret med spansk og italiensk er der ni spændende kampe at kaste sig over Dagens Spilforslag: City sænker Saints Manchester United og Newcastle er klar til semifinalen i Liga Cup'en, og onsdag aften skal fire klubber kæmpe om de sidste to pladser Dagens Spilforslag: Man.
« Kan du uddybe noget i forhold til den besked, og hvad der præcis stod i den? »Jeg kan jo bare forholde mig til det, som der blev skrevet i medierne dengang, at det hænger meget godt sammen, det der står lige der. Men den tekst er blevet taget ud af en lang samtale og snak bagefter. Hvis du ringede til Bøge nu, så tror jeg også, han vil kunne fortælle dig, at det ingenting har at gøre med, at jeg har fået at vide, at jeg ikke må score eller noget. Det var 15 sekunders frustration over, at en holdkammerat vælger at spille den tilbage og bare råber »Ja, rolig« og sådan noget, hvor jeg jo bare skriver i dumhed »Også fedt at få at vide, at man ikke må score«, men det har ingenting at gøre med, at jeg har fået det at vide af en træner eller en spiller.
Hobro IK live resultater, resultater, stillinger, Hobro IK - Sønderjyske liveHJÆLP: Du er på Hobro IK live resultater siden i Fodbold/ Danmark sektionen. Flashscore. dk tilbyder Hobro IK live resultater, slutresultater, delresultater, stillinger og kampdetaljer(målscorer, røde kort, oddssammenligning mm. ). Udover Hobro IK live resultater kan du følge mere end 1000 fodboldturneringer fra mere end 90 lande rundt omkring i verden på Flashscore.
Så det har da ramt mig hårdt. Det er det, der har fyldt allermest for mig i de her måneder. Det har ikke så meget været den sag, der har kørt, fordi jeg har hele tiden vidst, hvad der var sandheden bag den. For mig har det helt klart været den her ting med en rigtig god kammerat, som jeg aldrig havde set komme. Og også en klub, som jeg aldrig havde troet ville prøve at påstå, at jeg havde gjort noget eller sagt noget.
Det er bare noget, jeg hører og er derfor taget helt ud af en kontekst. Og det ved Bøge også godt. Jeg har jo snakket med ham, før den her sag blev blæst op. Vi har siddet hjemme hos mig og snakket om det, og det er også derfor, at det kommer så meget bag på mig. Og det er også derfor, at det har ramt mig så hårdt, for han kender godt sandheden bag, så hvis han bare gik ud og fortalte det, så vil der slet ikke være nogen ting med den Snapchat-besked. Det, jeg er skuffet over, er, at Bøge og klubben har valgt at bruge det imod mig, når de godt kender sandheden bag det. « Jeg ville personligt være rasende, hvis jeg fandt ud af, at min ven havde gjort det, han har gjort. Hvad var din umiddelbare reaktion, da det kom frem? »Jeg tror, at man skal passe på med at gøre for meget, fordi selvfølgelig var jeg sur og skuffet, og det var jeg i mange uger.
Cardiff i frit fald: Indskiftede Patrick Bamford sender Leeds på 4-0 og 5-0 Håkon Evjen skifter til Brøndby: Se to af hans bedste mål for Bodø/Glimt Mærkværdig situation: Lyset går ud på Molineux Stadium efter få sekunder Highlights: Liverpool videre i FA Cuppen med snæver sejr over Wolves i omkamp Helenius til Aab Superliga Dem vil Thelander slå: Kan give psykologisk fordel AaB's Rasmus Thelander har klare planer med holdets næste testkamp. En perlerække af unge spillere har fået deres gennembrud i FC København de seneste par år. Hvem bliver den næste stor... Isaksen: Det er det store mål for mig Der er et klart mål med foråret for Gustav Isaksen, fortæller han.
SønderjyskE TV - YouTube
Fodbold, Danmark: Hobro IK live resultater, stillinger
Og det ved han godt, og det ved jeg også godt. Så jeg tror jo bare, at han - det har han i hvert fald udtrykt over for mig - er rigtig ked af det, der er sket, men at han ikke kan lave om på det nu. Og det har han jo ret i. Derfor vil det heller ikke give mening, at vi skulle svine hinanden til - eller at jeg skulle gøre det i hvert fald. Så vi skal jo nok finde ud af det en dag, men det bliver nok ikke lige inden for den her uge. « Jeg kan forstå, fra hvad jeg har hørt fra andre, at I var rigtig gode venner. Hvordan har det påvirket dig? »Vi er vel det, man kalder bedste venner, eller er inde i sådan en gruppe af bedste venner.
SønderjyskE's average team rating is 0 per match. Ball possession is not so good for SønderjyskE, with an average of 47. 00% overall in this season. For more details, please look at SønderjyskE live scores, fixtures and resultsLive stream and TV broadcastYou will be able to watch Hobro vs SønderjyskE live stream online here if we find an official live video for this fixture. If more than one live streaming option is available, all the required information will be shown on this page and you should be able to choose the best live stream. Please be aware that some live events might not show up because of country restrictions (based on your location).
SØNDERJYSKE - HOBRO IK | EVENT - Sofabold
Hobro somehow lacks the ability to keep the ball, having an average possession of 45. 00% in this seasonFor more details, please look at Hobro live scores, fixtures and resultsSønderjyskE enters this match having won 2 matches of their last five (HB Køge, Nykøbing) lost 3 (with Fremad Amager, Vejle, AGF) while 0 fixtures ended in draws. The team scored 8 goals while conceding 8 goals (8-8). In away games, SønderjyskE scored an average of 1 goals per match and conceded 5. The team received 0 yellow cards and 0 red cards, while the total number of fouls committed is 0.
Der troede jeg, at de i hvert fald havde nok respekt for mig - fordi det havde jeg i hvert fald for dem. « Føler du, at det var et tillidssvigt, når I nu er så tætte, som I er? »Ja, selvfølgelig er det, det. Det føler man jo. Det tror jeg også, du ville føle, hvis du havde skrevet en besked til en af dine bedste venner, hvor du ikke tænkte yderligere over, hvad der stod. Det gør man jo ikke, når man skriver sammen hver eneste dag og ser hinanden flere gange om ugen. Så tænker man jo ikke over de præcise ord, man vælger at bruge i en fuldstændig latterlig besked.
Superliga i TV 2022/23 | Få den fulde TV-guide her - Odds.dk
▷ Se Fodbold Live Online | Live Fodbold Stream 【Gratis】